site stats

با حضور جمعی از خوانندگان آلبوم «پدر گواردیولا» منتشر می‌شود

20448 بازدید
با حضور جمعی از خوانندگان آلبوم «پدر گواردیولا» منتشر می‌شود


آلبوم «پدر گواردیولا» با حضور خوانندگانی چون سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح و... بصورت یک آلبوم گروهی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.
سریال «پدر گواردیولا» پس از چندماه کش و قوس بالاخره به شبکه نمایش خانگی آمد و بازیگرانی چون مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندی، هنگامه قاضیانی و... در آن حضور دارند. سریالی که با پخش قسمت سوم، انتقادها به آن قسمت به قسمت درحال افزایش است.
حضور «آرش AP» (عدل پرور) به همراه برادرش «مسیح» به عنوان بازیگر در این سریال از اخباری بود که در ماه‌های قبل در رسانه‌ها بازتاب داشت. آرش پیش از این در فيلم یک بلاگر اینستاگرامی حضور پیدا کرده بود که با شکست در گیشه مواجه شد.
اما این سریال در بخش موسیقی، مجموعه مفصلی را در نظر گرفته و در تیزر اصلی سریال حضور استاد «ایرج خواجه امیری» به عنوان بازیگر و خواننده مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. استاد ایرج در این سریال با بازی کوتاه و اجرای زنده قطعه «گنج قارون»، یادآور خاطرات سالهای دور است و مشخص نیست این بخش از سریال در کدام قسمت منتشر خواهد شد.
حالا دست اندرکاران تولید سریال «پدر گواردیولا» تصمیم گرفته‌اند که تمامی قطعات موسیقی تولید شده برای این سریال را در قالب آلبومی مستقل، روانه بازار موسیقی کشور کنند.
در این آلبوم که با بیش از ده قطعه قرار است منتشر شود، قطعاتی از سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح و چند خواننده جوان نامعروف قرار دارد.
به گفته «سعید نعمت اله» (کارگردان پدر گواردیولا) در قسمت های آینده و البته فصل دوم سریال نیز خواننده‌های جدیدی در این سریال همکاری خواهند داشت.

19 امرداد 1402

اشتراک گذاری مطلب