site stats

کیانو ریوز پس از 20 سال روی استیج رفت

6288 بازدید
کیانو ریوز پس از 20 سال روی استیج رفت


«کیانو ریوز» در فستیوال باتل‌راک با اعضای گروه راک «داگ‌استار» (Dogstar) روی صحنه رفت. ستاره «جان ویک» و «ماتریکس» برای اولین بار پس از ۲۰ سال با این گروه همکاری کرده است.

«رابرت میل‌هوس» در مصاحبه با «سان فرانسیسکو کرونیکل» پیش از این اجرا به ریوز توصیه‌هایی کرده بود: «او فوق‌العاده مثبت است.»

«داگ‌استار» در سال ۱۹۹۱ شکل گرفت؛وقتی که ریوز و میل‌هوس در یک سوپرمارکت با یکدیگر آشنا شدند و رابطه دوستانه‌ای آغاز کردند. ریوز، بیسیست گروه و خواننده پشتیبان و میل‌هوس، درامر و نوازنده سازهای ضربی است.

«گرگ میلر» یک سال بعد به عنوان نوازنده گیتار و خواننده به این دو ملحق شد. او در سال ۱۹۹۵ از گروه جدا شد، در حالی که «برت دامروز» در سال ۱۹۹۴ به عنوان گیتاریست و خواننده با آن‌ها همکاری کرد اما پس از جدایی میلر به خواننده اصلی تبدیل شد.

ریوز اخیراً در مورد همکاری مجدد با این گروه به «بیلبورد» گفته بود: «دلتنگ نوازندگی، نویسندگی، و اجرا با هم شده‌ام. چیزی است که همیشه دلتنگش بوده‌ام. به نقطه‌ای رسیدیم که دیگر با هم نوازندگی نمی‌کردیم و من دلتنگش شده بودم... به محض اینکه دوباره شروع کردیم، حس خیلی خوبی داشت و واقعاً مثبت و خلاقانه بود.»

«داگ‌استار» در حال کار بر روی یک آلبوم جدید است. ریوز اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم هر سه ما گفتیم: «اگر قرار است با هم اجرا داشته باشیم، بیایید یک آلبوم ضبط کنیم.»

09 خرداد 1402

اشتراک گذاری مطلب