site stats

۵ میلیارد دلار تاثیر تیلور سوییفت در ‌اقتصاد امریکا!

18654 بازدید
 ۵ میلیارد دلار تاثیر تیلور سوییفت در ‌اقتصاد امریکا!

تاثیر ۵ میلیارد دلاری تور تیلور سوییفت در ‌اقتصاد امریکا!
سایت معتبر بلومبرگ و Forbes همزمان با نزدیک‌شدن به پایان تور جهانی Eras از تیلور سوییفت در امریکا اعلام کردند این تور‌ باعث پیشرفت حدودا ۵ میلیارد دلاری چرخه اقتصادی‌در‌ امریکا شده!
تیلور از ۴ ماه پیش تور‌جهانی Eras را در‌امریکا شروع کرد و هر‌هفته تقریبا ۳ شب و هر شب به مدت ۳ ساعت ۱۵ دقیقه برای جمعیت بین ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر در اکثر‌ایالت های امریکا به اجرا پرداخت(این تور‌ماه اینده در‌امریکا تمام می‌شود و سپس قرار است در سایر کشور‌های دنیا نیز اجرا شود)
علاوه بر هزینه بلیط کنسرت،ساخت ساز‌صحنه‌ و‌عوامل پشت صحنه ، تولید و‌فروش‌محصولات از جمله تیشرت و ... این‌تور و‌سپس‌میزان زیاد مسافرت مردم (گزارش شده تعداد زیادی توریست از اروپا‌و‌استرالیا برای بازدید این‌کنسرت به امریکا سفر‌کردند) و‌به دنبال ان استفاده از هتل ها و رستورانها باعث چرخه ی اقتصادی ۵ میلیارد دلاری شده است.
تیلور که بسیاری به او لقب Music industry یا صنعت موسیقی داده اند اکثر شعر هایش را خودش می‌گوید و‌در ساخت اهنگ‌ها نیز مشارکت دارد همچنین هوش‌ بازاریابی او و‌حتی استفاده از نکات منفی که در‌موردش گفته شده در‌نوشتن و فروش‌البوم‌و‌اهنگ مورد‌تحسین‌قرار گرفته.
تور تیلور‌ در کنار تور‌بیانسه که هم‌اکنون در‌اروپا در‌حال برگزاری است از بهترین تور های تاریخ نام گرفتند

01 تیر 1402

اشتراک گذاری مطلب